Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19599
Title: Аналіз бренду КО «Харківський зоологічний парк», як інструмент розвитку підприємства
Authors: Лазарєв М. В.
Keywords: аналіз
бренд
маркетинг
менеджмент
стратегія
Issue Date: 2018
Citation: Лазарєв М. В. Аналіз бренду КО «Харківський зоологічний парк», як інструмент розвитку підприємства / М. В. Лазарев // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 243–247.
Abstract: В статті розглянуто процес аналізу бренду, як одного із суттєвих інструментів розвиткупідприємства та його ефективна реалізація для досягнення поставлених стратегічних орієнтирів в сучасних умовах господарювання.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19599
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лазарев_243.pdf361,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.