Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19605
Title: Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємств
Authors: Паляничка Є. М.
Keywords: засоби маркетигу
конкурентоспроможність
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
маркетингове управління
Issue Date: 2018
Citation: Паляничка Є. М. Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємств / Є. М. Паляничка // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 281–285.
Abstract: Визначений зміст та сутність конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингово-орієнтованого підходу. В роботі наведені основні складові управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовані показники, що впливають на конкурентоспроможність продукції. На основі проведеного дослідження запропоновані процедури які мають включати сучасні засоби маркетингу.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19605
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Паляничка_281.pdf314,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.