Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Название: Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості
Авторы: Підопригора К. Е.
Ключевые слова: бенчмаркінг
конкурентоспроможність
стратегія розвитку
економічне піднесення
маркетингова стратегія
підвищення ефективності
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Підопригора К. Е. Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості / К. Е. Підопригора // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 294–297.
Краткий осмотр (реферат): Було проведено дослідження поняття бенчмаркінгу, та доведена актуальність користування даним елементом маркетингового аналізу для вітчизняних підприємств харчової промисловості. В статті представлені основні функції бенчмаркінгу, можливості застосування бенчмаркінгу в практиці.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Подопригора_294.pdf311,36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.