Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПідопригора К. Е.-
dc.date.accessioned2018-09-13T11:32:18Z-
dc.date.available2018-09-13T11:32:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПідопригора К. Е. Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості / К. Е. Підопригора // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 294–297.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608-
dc.description.abstractБуло проведено дослідження поняття бенчмаркінгу, та доведена актуальність користування даним елементом маркетингового аналізу для вітчизняних підприємств харчової промисловості. В статті представлені основні функції бенчмаркінгу, можливості застосування бенчмаркінгу в практиці.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectекономічне піднесенняuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectпідвищення ефективностіuk
dc.titleБенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловостіuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Подопригора_294.pdf311,36 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.