Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Назва: Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості
Автори: Підопригора К. Е.
Теми: бенчмаркінг
конкурентоспроможність
стратегія розвитку
економічне піднесення
маркетингова стратегія
підвищення ефективності
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Підопригора К. Е. Бенчмаркінг як ефективна складова для формування стратегії розвитку підприємств харчової промисловості / К. Е. Підопригора // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 294–297.
Короткий огляд (реферат): Було проведено дослідження поняття бенчмаркінгу, та доведена актуальність користування даним елементом маркетингового аналізу для вітчизняних підприємств харчової промисловості. В статті представлені основні функції бенчмаркінгу, можливості застосування бенчмаркінгу в практиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19608
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подопригора_294.pdf311,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.