Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19642
Назва: Методи оцінки та аналізу організаційної культури
Інші назви: Методы оценки и анализа организационной культуры
Methods of organizational culture evaluation and analysis
Автори: Баркова К. О.
Баркова К. А.
Barkova K. O.
Теми: аналіз
методи
організаційна культура
оцінка
стратегічні цілі
анализ
методы
организационная культура
оценка
стратегические цели
analysis
methods
organizational culture
evaluation
strategic goals
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Баркова К. О. Методи оцінки та аналізу організаційної культури / К. О. Баркова // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 29-30 березня 2018 р. — Х.: Вид-во «НТМТ», 2018. — С. 38–39.
Короткий огляд (реферат): Оцінка і аналіз організаційної культури є необхідною мірою при зміні стратегічних цілей. Існує багато способів характеристики організаційної культури, які в подальшому допоможуть виявити ті, що допомагають або, навпаки, заважають реалізації стратегій. Оценка и анализ организационной культуры является необходимой мерой при изменении стратегических целей. Существует много способов выявить характеристики организационной культуры, которые в дальнейшем помогут выявить те, которые помогают или, наоборот, мешают реализации стратегии. Evaluation and analysis of organizational culture is a necessary measure when changing strategic goals. There are many ways of describing the organizational culture, which will help in the future to identify those that help or, conversely, interfere with the implementation of strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19642
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barkova.pdf357,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.