Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19781
Назва: Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Шталь Т. В.
Гуржій Н. Г.
Теми: міжнародний маркетинг
міжнародний ринок
міжнародна товарна стратегія
комплекс 4P
маркетингові дослідження
вихід на міжнародний ринок
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг. Робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т.В. Шталь, Н.Г. Гуржій; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (746 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 60 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19781
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-Шталь Т. В., Гуржій Н. Г..pdf673,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.