Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19840
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2018-10-11T08:35:27Z-
dc.date.available2018-10-11T08:35:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізації / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну». Сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2018. - № 2 (121). – С. 72-81.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19840-
dc.description.abstractВ статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високотехнологічного підприємництва. Особливості міжнародного маркетингу визначаються специфікою зовнішнього середовища, в умовах якої він реалізується. Перш за все необхідно враховувати ставлення національного уряду до зовнішньоекономічної діяльності. Воно може створювати сприятливі умови для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. І навпаки, уряд може бути незацікавленим у виході окремих своїх фірм на зовнішній ринок, може створити всілякі перешкоди на цьому шляху. Доведено необхідність та доцільність використання основних особливостей hi-tech-маркетингу для підприємств високотехнологічної галузі. Зазначимо, що практика маркетингу, адаптована для звичайних товарів і послуг виявилася не ефективною в сфері високих технологій і на міжнародному рівні, що зумовило необхідність проведення досліджень з розробки маркетингових концепцій і інструментів, які можна застосувати для особливої категорії товару – категорії hi-tech. Саме тому можливо стверджувати, що маркетинг високотехнологічних продуктів є специфічним. Формування споживчого сприйняття, створення стійкої конкурентної переваги, розробка моделей просування, розвиток інфраструктури і дилерської мережі - перераховані області традиційного маркетингу змінюють зміст, як тільки сферою їх застосування стає ринок високих технологій. Виявлено, що принципи міжнародного маркетингу високих технологій значно відрізняється від маркетингу товарів масового ринку, де домінують стандартні інструменти, традиційні моделі просування і системи продажів. Він перевертає традиційне уявлення про підходи ведення бізнесу, коли одинична компанія не може змінювати звичну і роками усталену схему.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjecthi-tech-маркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійuk
dc.subjectрозвиток маркетингуuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectміжнародна інтеграціяuk
dc.subjectвисокотехнологічні продуктиuk
dc.subjectринок високих технологійuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.subjectглобальний міжнародний простірuk
dc.titleОсобливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко.pdf323,01 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.