Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19840
Title: Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізації
Authors: Птащенко О. В.
Keywords: hi-tech-маркетинг
міжнародний маркетинг
міжнародний маркетинг високих технологій
розвиток маркетингу
глобалізація
міжнародна інтеграція
високотехнологічні продукти
ринок високих технологій
міжнародний ринок
глобальний міжнародний простір
Issue Date: 2018
Citation: Птащенко О. В. Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізації / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну». Сер. «Економічні науки». – К.: КНУТД, 2018. - № 2 (121). – С. 72-81.
Abstract: В статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високотехнологічного підприємництва. Особливості міжнародного маркетингу визначаються специфікою зовнішнього середовища, в умовах якої він реалізується. Перш за все необхідно враховувати ставлення національного уряду до зовнішньоекономічної діяльності. Воно може створювати сприятливі умови для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. І навпаки, уряд може бути незацікавленим у виході окремих своїх фірм на зовнішній ринок, може створити всілякі перешкоди на цьому шляху. Доведено необхідність та доцільність використання основних особливостей hi-tech-маркетингу для підприємств високотехнологічної галузі. Зазначимо, що практика маркетингу, адаптована для звичайних товарів і послуг виявилася не ефективною в сфері високих технологій і на міжнародному рівні, що зумовило необхідність проведення досліджень з розробки маркетингових концепцій і інструментів, які можна застосувати для особливої категорії товару – категорії hi-tech. Саме тому можливо стверджувати, що маркетинг високотехнологічних продуктів є специфічним. Формування споживчого сприйняття, створення стійкої конкурентної переваги, розробка моделей просування, розвиток інфраструктури і дилерської мережі - перераховані області традиційного маркетингу змінюють зміст, як тільки сферою їх застосування стає ринок високих технологій. Виявлено, що принципи міжнародного маркетингу високих технологій значно відрізняється від маркетингу товарів масового ринку, де домінують стандартні інструменти, традиційні моделі просування і системи продажів. Він перевертає традиційне уявлення про підходи ведення бізнесу, коли одинична компанія не може змінювати звичну і роками усталену схему.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19840
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко.pdf323,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.