Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2013Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографіяЯстремська О. М.; Тімонін О. М.; Тімонін К. О.; Ястремская Е. Н.; Тимонин А. М.; Тимонин К. А.; Iastremska O. M.; Timonin O. M.; Timonin K. O.
2018Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємстві.Шевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємствіШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.