Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23377
Title: Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства
Authors: Демченко Г. В.
Keywords: бренд
бренд-бук
складові бренд-буку
логотип
фірмовий стиль
Issue Date: 2020
Publisher: ФОП Панов А. М.
Citation: Демченко Г. В. Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємства / Г. В. Демченко // Сучасні проблеми управління підприємствами : теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С.147–151.
Abstract: Окреслено роль бренд-буку в діяльності сучасного підприємства, розглянуто основні характеристики та визначено основні складові бренд-буку підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23377
Appears in Collections:Статті (МЛЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.