Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2021Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Якименко А. П.
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Етапи формування маркетингової діяльності на підприємствіКозлова І. М.; Харитоненко В. І.
2023Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємстваПасько М. І.; Агапов П. І.