Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Название: Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві
Авторы: Козлова І. М.
Харитоненко В. І.
Ключевые слова: заходи вдосконалення
маркетингова діяльність
маркетингова концепція
етапи маркетингової діяльності
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Козлова І. М. Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Козлова, В. І. Харитоненко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р.- Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 340-344.
Краткий осмотр (реферат): Наведено етапи, за якими відбувається формування маркетингової діяльності на підприємстві, запропоновано заходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.