Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19905
Назва: Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Автори: Сорокіна Г. В.
Теми: реклама
рекламна комунікація
рекламна кампанія
просування
споживання
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Теорія та практика рекламної комунікації. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Г.В. Сорокіна; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (608 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 46 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації ''Медіа-комунікації'' другого (магістерського) рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19905
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017 - Сорокіна Г. В..PDF608,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.