Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19936
Title: | Комунікація у професійній діяльності : методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня |
Other Titles: | Communication in Working Environment : guidelines to practical assignments and independent work of Master's (second) degree students of all specialities |
Authors: | Коваленко О. Ю. Петренко В. О. Kovalenko O. Y. Petrenko V. O. |
Keywords: | комунікація міжкультурна професійна взаємодія міжособистісна комунікація невербальна комунікація communication cross-cultural professional interaction interpersonal communication nonverbal communication |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХНЕУ ім. С. Кузнеця |
Citation: | Комунікація у професійній діяльності. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. О.Ю. Коваленко, В.О. Петренко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,68 МБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 46 с. - Загол. з титул. екрану. |
Abstract: | Подано загальні методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни за темами, питання для самостійного опрацювання та самодіагностики. Вміщено типові практичні та тестові завдання, матеріали для закріплення знань і вмінь для набуття міжкультурної комунікативної компетентності, якою має володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня всіх форм навчання. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19936 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (ПІФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2018 - Коваленко, Петренко.PDF | 1,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.