Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.contributor.authorGron O. V.-
dc.date.accessioned2018-11-26T08:50:09Z-
dc.date.available2018-11-26T08:50:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПсихологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. О.В. Гронь. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 10 с.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20040-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the second (master) level.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectінструменти маркетингуuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectкомунікативний впливuk
dc.subjectраціональні та емоційні вигодиuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectдослідження поведінки споживачівuk
dc.subjectповедение потребителейuk
dc.subjectмаркетинговая коммуникативная политикаuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectинструменты маркетингаuk
dc.subjectэффективность рекламыuk
dc.subjectкоммуникативное воздействиеuk
dc.subjectрациональные и эмоциональные выгодыuk
dc.subjectисследования поведения потребителейuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectmarketing communication policyuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectadvertising effectivenessuk
dc.subjectcommunicative impactuk
dc.subjectrational and emotional benefitsuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectconsumer behavior researchuk
dc.titleПсихологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняuk
dc.title.alternativeПсихология потребителей в маркетинге: рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровняuk
dc.title.alternativePsychology of consumers in marketing: a work program for students of the specialty 075 "Marketing" of the second (master) leveluk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Методичні матеріали (ЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018-РПНД-Гронь О.В..pdf1,09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.