Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2005
Назва: ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ
Автори: Дєнєжко К. А.
Жиліна Ю. П.
Теми: концепція маркетингу
соціо-еколого-економічний розвиток
"реабілітаційний маркетинг"
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дєнєжко К.А., Жиліна Ю.П. Еволюція концепції маркетингу / К.А. Дєнєжко, Ю.П. Жиліна // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 117 - 120
Короткий огляд (реферат): Досліджено еволюцію концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі "реабілітаційного маркетингу" як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства.
Исследована эволюция концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложена и теоретически описана гипотеза дальнейшего развития концепций маркетинга в русле "реабилитационного маркетинга" как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества.
The evolution of marketing concepts in the evolution of the global economy and technological change patterns is investigated. The hypothesis of further development of marketing concepts in "rehab marketing" line as a logical response to the chanes in socio-ecological-economic situation of society is proposed and theoretically described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2005
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дєнєжко К.А., Жиліна Ю.П. ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.pdf399,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.