Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20082
Название: Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"
Авторы: Moskalenko N.
Ключевые слова: marketing
research
pricing policy
planning
distribution
Дата публикации: 2018
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Marketing Syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations" [Electronic resource] / compil. by N. Moskalenko; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. - E-text data (607 КБ). - Kh. : S. Kuznets KhNUE, 2018. - 48 p. - The title screen.
Краткий осмотр (реферат): The scope of knowledge to be mastered by students in accordance with the requirements of the educational and qualification characteristics has been defined. The content of the academic discipline, the sequence and organizational and methodological forms of study, the amount of time allocated for various types of the educational work, the means and forms of the current and final control are presented. For Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20082
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018-Москаленко Н О.pdf685,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.