Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2015
Title: РОЗРОБКА БРЕНД-СТРАТЕГІЙ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ
Authors: Гагін С. С.
Keywords: бренд
брендинг
позиціонування бренда
стратегія бренда
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гагін С.С. Розробка бренд-стратегій, позиціонування товару / С.С. Гагін // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 129 - 130
Abstract: Розкрито сутність брендингової стратегії розвитку та основи позиціювання товару за умови впровадження бренда. Проведено ретельний аналіз категоріального апарату цієї проблематики, визначено сутність понять "позиціонування" та "стратегія бренда".
Раскрыты сущность брендинговой стратегии развития и основы позиционирования товара при условии внедрения бренда. Проведен тщательный анализ категориального аппарата данной проблематики, определена сущность понятий "позиционирование" и "стратегия бренда".
The essence of branding strategy and product positioning basis subject to the brand implementation are revealed. The thorough careful analysis of categorical apparatus of this problematics is carried out, the essence of the concepts of "positioning" and "brand strategy" is determined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2015
Appears in Collections:№ 18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.