Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20500
Title: Оцінка якості освітньої програми на основі кваліметричного підходу у закладі вищої освіти
Authors: Полякова Г. А.
Ачкасова С. А.
Keywords: якість освіти
освітня програма
критерії
кваліметричний підхід
факторно-критеріальна модель
внутрішнє забезпечення якості вищої освіти
оцінка якості освітніх програм
заклад вищої освіти
Issue Date: 2018
Citation: Полякова Г. А. Оцінка якості освітньої програми на основі кваліметричного підходу у закладі вищої освіти / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2018. – № 10 (84). С. 131-145
Abstract: У статті розкрито сутність кваліметричного підходу та встановлення його роль у процедурах оцінювання якості освітніх програм у закладі вищої освіти. Розроблено базову кваліметричну модель оцінки якості освітньої програми, що може слугувати інструментом її поточного моніторингу та періодичного перегляду при реалізації системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Запропонована базова кваліметрична модель ґрунтується на параметрах, відповідних факторах та критеріях, що мають питому вагу в моделі. При побудові кваліметричної моделі обрано 8 параметрів та визначено 57 критеріїв оцінки, перелік яких сформовано на базі проведеного аналізу законодавства України в сфері вищої освіти, рекомендацій до розробки та оцінки якості освітніх програм. Обрано напрями діяльності і процеси, що впливають на якість освітніх програм з боку різних учасників освітнього процесу. Одержані результати нададуть змогу сформувати власні підходи закладів вищої освіти щодо оцінки якості освітніх програм.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20500
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова.pdf5,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.