Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20501
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯценко Р. М.-
dc.contributor.authorYatsenko R. M.-
dc.date.accessioned2019-03-06T10:06:34Z-
dc.date.available2019-03-06T10:06:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationYatsenko R. Personal learning systems as a means of student-centered learning / R. Yatsenko // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2018. – № 9 (84). - C. 359 – 368.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20501-
dc.description.abstractThe aim of the article is to analyze the prospects for the use of personal learning systems in the higher education institution as a means of implementing student-centered learning based on the formation of an individual learning trajectory. Implementation is considered on the basis of experience in the application of Personal Learning Systems at Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics. The peculiarities and composition of such systems are analyzed in order to implement student-centered learning. Персональні навчальні системи як засіб реалізації студентоцентрованого навчання. Метою статті є аналіз перспектив застосування персональних навчальних систем у закладі вищої освіти ѐк засобу реалізації студентоцентрованого навчання на основі формування індивідуальної траєкторії навчання. У процесі дослідження було використано низку методів: системний аналіз – для подання об’єкта дослідження і його складових, завдань та інструментів дослідження; методи синтезу й аналізу – для декомпозиції та побудови системних зв’язків між досліджуваними сутностями. Інформаційною базою дослідження виступали річні і квартальні дані про стан галузі лісового господарства Державного комітету статистики Харківської області; річні, квартальні й помісячні дані про фінансовий стан підприємств цієї галузі. Реалізація розглянуто на основі досвіду застосування Персональних навчальних систем у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Проаналізовано особливості та склад таких систем з метою реалізації студентоцентрованого навчання. Упровадження трирівневої моделі персональних навчальних систем у ХНЕУ ім. С. Кузнеця дозволить науково-педагогічним працівникам поступово опановувати функціональні можливості програмної платформи Moodle та підвищити якість електронного навчання, а студентам – отримувати знання й компетентності на основі індивідуалізації навчання та ефективного всебічного використання освітніх інноваційних інформаційних технологій. Індивідуальна траєкторія навчання дозволяє підвищити ефективність освітнього процесу в системах онлайн-навчання, однак реалізація індивідуальних навчальних шляхів у реальному житті стикаються зі значними труднощами, пов’язаними з їх упровадженням у педагогічну діяльність. У подальших дослідженнях буде зосереджено увагу на врахуванні ѐк типу кожного навчального завдання, так і думок експертів щодо визначення й оцінки стиля навчання студентів з метою реалізації студентоцентрованого підходу до навчання. Цель статьи являться анализ перспектив применения персональных обучающих систем в заведении высшего образования как средства реализации студентоцентрированного обучения на основе формирования индивидуальной траектории обучения. Реализация рассмотрено на основе опыта по применения персональных обучающих систем в Харьковском национальном экономическом университете имени Семена Кузнеца. Проанализированы особенности и состав таких систем с целью реализации студентоцентрированного обучения.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectpersonal learning systemru_RU
dc.subjectstudent-centered learningru_RU
dc.subjectlearning trajectoryru_RU
dc.subjecthigher education institutionru_RU
dc.subjectперсональна навчальна системаru_RU
dc.subjectстудентоцентроване навчанняru_RU
dc.subjectтраєкторія навчанняru_RU
dc.subjectзаклад вищої освітиru_RU
dc.subjectперсональная обучающая системаru_RU
dc.subjectстудентоцентрированное обучениеru_RU
dc.subjectтраектория обученияru_RU
dc.subjectзаведение высшего образованияru_RU
dc.titlePersonal learning systems as a means of student-centered learningru_RU
dc.title.alternativeПерсональні навчальні системи як засіб реалізації студентоцентрованого навчанняru_RU
dc.title.alternativeПерсональные обучаящие системы как средство реализации студентоцентрированного обученияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яценко Суми.pdf4,94 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.