Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531
Название: Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи
Авторы: Апончук Т. В.
Кравченко Г. Ю.
Ключевые слова: якість освіти
якість початкової освіти
управління забезпеченням якості початкової освіти
освітній моніторинг
кваліметрична модель
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Апончук Т. В. Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи / Т. В. Апончук, Г. Ю. Кравченко // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». - 2018. - № 5 (9). – С. 67-79.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто забезпечення якості початкової освіти. З'ясовано зміст понять: «якість освіти», «якість початкової освіти», «управління забезпеченням якості початкової освіти», «освітній моніторинг». Зазначено, що якість освіти в початковій школі залежить від багатьох чинників, один з яких визначено в компонентній формулі Нової української школи, де провідне місце відводиться вчителям нової формації. Запропоновано на розгляд фрагмент авторської кваліметричної моделі забезпечення якості освіти молодших школярів в умовах Нової української школи, розробленої на основі аналізу наукових джерел з означеної проблеми.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравченко ст. 3 .pdf331,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.