Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Название: Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві
Авторы: Сорокіна Г. В.
Черкашина А. В.
Ключевые слова: соціальні мережі
просування в соціальних мережах
інтернет маркетинг
реклама
просування в мобільних месенджерах
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Сорокіна Г. В. Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві / Г. В. Сорокіна, А. В. Черкашина // Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 р.). – Вінниця, 2018. – c 316-321
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено виявленню ефективності реклами в соціальних мережах. Проаналізовано статистичну інформацію з метою виявлення рівня зацікавленості населення соціальними мережами. Розглянуто способи розміщення реклами в соціальних мережах. В результаті дослідження автор звертає увагу на новий напрямок SMM – рекламу в мобільних месенджерах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорокіна Г. В., Черкашина А. В..pdf231,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.