Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Название: Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу
Авторы: Зіма О. Г.
Ключевые слова: маркетинг
канали просування
контент
споживач
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавництво Львівської політехніки
Библиографическое описание: Зіма О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зіма // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 104–105
Краткий осмотр (реферат): Представлено можливості, які відкриваються для цифрового маркетингу з впровадженням геолокаційних сервісів. Доведено, що пошук своєї цільової аудиторії якнайкраще сприяє впровадження персоналізованого контенту. Запропоновано інструменти, які дозволяють надіслати користувачеві повідомлення у релевантне для нього місце.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зима Тези Львів 2018.pdf176,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.