Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Title: Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу
Other Titles: Расширение сферы влияния на потребителя с использованием digital-маркетинга
Expanding the sphere of influence on the consumer using digital marketing
Authors: Зіма О. Г.
Зима О. Г.
Zyma O. G.
Keywords: маркетинг
канали просування
контент
споживач
маркетинг
каналы продвижения
контент
потребитель
marketing
promotion channels
content
consumer
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Citation: Зіма О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зіма // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 104–105
Abstract: Представлено можливості, які відкриваються для цифрового маркетингу з впровадженням геолокаційних сервісів. Доведено, що пошук своєї цільової аудиторії якнайкраще сприяє впровадження персоналізованого контенту. Запропоновано інструменти, які дозволяють надіслати користувачеві повідомлення у релевантне для нього місце. Представлены возможности, которые открываются для цифрового маркетинга с использованием геолокационных сервисов. Доказано, что поиск своей целевой аудитории лучше способствует внедрение персонализированного контента. Предложены инструменты, которые позволяют направить пользователю сообщение релевантное для него место. Presents opportunities that open up for digital marketing using geolocation services. It has been proven that searching for your target audience is better promoted by the introduction of personalized content. Proposed tools that allow you to send a message to the user relevant place.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зима Тези Львів 2018.pdf176,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.