Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20538
Назва: Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.
Автори: Чекштуріна В. М.
Зіма О. Г.
Теми: ділова комунікація
інформація
функція
корпоративні мережі
ділове партнерство
глобальні мережі
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Чекштуріна В. М. Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст. / В. М. Чекштуріна , О. Г. Зіма // Матеріали Міжнародної наукової конференції «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: тези доповідей, 31 травня-1 червня 2017 р. Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця», 2018. – С. 190-191.
Короткий огляд (реферат): Авторками дослідженно основні тенденції розвитку бізнес-комунікацій. Уточнено визначення «ділова комунікація» як обмін професійно-орієнтованою, економічною інформацією в процесі ділової активності». Визначена головна функція ділової комунікації – консенсуальна, яка відповідає меті ділової комунікації – досягнення домовленостей. Охарактериховані актуальні форми бізнес-комунікацій початку XXI ст.: корпоративні мережі (інтранет), мережі ділового партнерства (екстранет) і глобальні мережі (Інтернет).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20538
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чекштуріна В. Зіма О..pdf207,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.