Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20565
Назва: Використання моделі змішаного навчання на заняттях з іноземної мови в умовах навчальної автономії
Автори: Чехратова О. А.
Теми: навчальна автономія
змішане навчання
професійна компетентність
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Чехратова О. А. Використання моделі змішаного навчання на заняттях з іноземної мови в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 липня 2018 р., м. Київ. – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018.
Короткий огляд (реферат): Для розвитку навчальної автономії важливими стають інструменти і методи роботи викладача. Використання моделей змішаного навчання допомагають урізноманітнити форми роботи на заняттях. У роботі розглядається приклад використання змішаного навчання у різнорівневій групі на заняттях з іноземної мови (на прикладі вживання видо-часових форм групи Simple).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20565
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чехратова. Тези_1.pdf209,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.