Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20578
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоюда В. О.-
dc.contributor.authorЛісняк І. С.-
dc.contributor.authorКоюда В. А.-
dc.contributor.authorЛисняк И. С.-
dc.contributor.authorKoiuda V. O.-
dc.contributor.authorLisniak I. S.-
dc.date.accessioned2019-03-14T08:14:07Z-
dc.date.available2019-03-14T08:14:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКоюда В. О. Актуальні принципи збутової політики підприємства [Електронне видання] / В. О. Коюда, І. С. Лісняк // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в сучасних умовах господарювання – матеріали восьмої науково-практичної конференції, м. Харків, 29 листопада 2018 р. : Збірник тез доповідей. – Харків : НАНГУ, 2018. – С. 117-119ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20578-
dc.description.abstractВизначено збутову політику як поведінкову філософію, загальні принципи діяльності, котрих фірма має намір притримуватися у сфері побудови каналів розподілу свого товару і переміщення товару у часі та просторі, аналіз можливих варіантів ведення збутової діяльності та вибір із них оптимальних, котрі забезпечать найкраще задоволення споживчих вимог та преференції. Зважаючи на тенденції, а також беручи до уваги ключові завдання збутової діяльності підприємства, визначено актуальні принципи збутової політики в сучасних ринкових умовах. Определено сбытовую политику как поведенческую философию, общие принципы, которых фирмы имеет намерение придерживаться в сфере построения каналов распределения своего товара и перемещения товара во времени и пространстве, анализ возможных вариантов ведения сбытовой деятельности и выбор из них оптимальных, обеспечивающих наилучшее удовлетворение потребительских требований и преференций. Учитывая тенденции, а также принимая во внимание ключевые задания сбытовой деятельности предприятия, определены актуальные принципы сбытовой политики в современных рыночных условиях. Defined sales policy as a behavioral philosophy, general principles, which the firm has the intention to adhere to in the construction of channels for distribution of its goods and the movement of goods in time and space, analysis of possible options for marketing activities and the selection of them optimal, ensuring the best satisfaction of consumer requirements and preferences. Taking into account tendencies, and also taking into account the key tasks of sales activity of the enterprise, the actual principles of marketing policy in the current market conditions are determined.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзбутова політикаru_RU
dc.subjectзбутові процесиru_RU
dc.subjectпринципи збутової політикиru_RU
dc.subjectуправління збутовою політикоюru_RU
dc.subjectсбытовая политикаru_RU
dc.subjectсбытовые процессыru_RU
dc.subjectпринципы сбытовой политикиru_RU
dc.subjectуправление сбытовой политикойru_RU
dc.subjectsales policyru_RU
dc.subjectsales processesru_RU
dc.subjectsales policy principlesru_RU
dc.subjectsales management policiesru_RU
dc.titleАктуальні принципи збутової політики підприємстваru_RU
dc.title.alternativeАктуальные принципы сбытовой деятельности предприятияru_RU
dc.title.alternativeActual principles of sales activity of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Коюда_Лісняк_Тези.pdf258,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.