Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20585
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.contributor.authorПасько М. И.-
dc.contributor.authorPasko M. I.-
dc.date.accessioned2019-03-14T12:08:05Z-
dc.date.available2019-03-14T12:08:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationсучасних умоваПасько М. І. Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємства [Електронне видання] / М. І. Пасько // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств в х господарювання – Матеріали восьмої науково-практичної конференції, м. Харків, 29 листопада 2018 р. : Збірник тез доповідей. – Харків : НАНГУ, 2018. – С. 191-193ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20585-
dc.description.abstractДосліджено змістовність та наповнюваність поняття торговельної марки, виокремлено основні її складові: марочна назва та товарний знак. Визначено, що марочний капітал як додана вартість виявляється в споживацькому уявленні та ставленні по відношенню до марки, а відповідно, і в її ціні, частці ринку та рівні доходу, який марка приносить фірмі. Зважаючи, що марочний капітал створений людським інтелектом і представлений торговельною маркою, визначено його сутнісні властивості в маркетингових інтелектуальних активах підприємства, які складаються із сукупності активів. Исследованы содержательность и наполняемость понятия торговая марка, выделены ее основные составляющие: марочное название и товарный знак. Определено, что марочный капитал как добавленная стоимость проявляется в потребительском представлении и отношении к марке, а соответственно, и в ее цене, доле рынка и уровне дохода, приносимого маркой фирме. Принимая во внимание то, что марочный капитал создан человеческим интеллектом и представлен торговой маркой, определены его сущностные свойства в маркетинговых интеллектуальных активах, которые состоят в совокупности активов и обязательств, а также психологической и финансовой ценности фирмы. The content and fullness of the notion of a trade mark are investigated, its main components are highlighted: brand name and trademark. It was determined that brand capital as value added manifests itself in the consumer view and attitude to the brand, and accordingly, in its price, market share and the level of income the brand brings to the company. Taking into account the fact that brand capital is created by human intelligence and is represented by a trademark, its essential properties in marketing intellectual assets are defined, which consist of a set of assets and liabilities, as well as the psychological and financial value of the company.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectторговельна маркаru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectтоварний знакru_RU
dc.subjectкорпоративне ім’яru_RU
dc.subjectмарочний капіталru_RU
dc.subjectмаркетингові інтелектуальні активиru_RU
dc.subjectторговая маркаru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectтоварный знакru_RU
dc.subjectкорпоративное имяru_RU
dc.subjectмарочный капиталru_RU
dc.subjectмаркетинговые интеллектуальные активыru_RU
dc.subjecttrademarkru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjectcorporate nameru_RU
dc.subjectventure capitalru_RU
dc.subjectmarketing intellectual assetsru_RU
dc.titleСутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємстваru_RU
dc.title.alternativeСущностные свойства марочного капитала в маркетинговых интеллектуальных активах предприятияru_RU
dc.title.alternativeEssential qualities of venture capital in marketing intellectual assets of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пасько_Тези.pdf240,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.