Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20690
Назва: Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятия
Інші назви: Актуальність маркетингових досліджень в зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Relevance of marketing research in the foreign economic activity of the enterprise
Автори: Астахова И. Э.
Ковалева Ю. Ю.
Астахова І. Е.
Ковальова Ю. Ю.
Astakhova I. E.
Kovaleva Y. Y.
Теми: маркетинговые исследования
внешнеэкономическая деятельность
стратегии позиционирования
международный маркетинг
маркетингові дослідження
зовнішньоекономічна діяльність
стратегії позиціонування
міжнародний маркетинг
marketing researches
foreign economic activity
positioning strategies
international marketing
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Астахова И. Э. Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятия / И. Э. Астахова, Ю. Ю. Ковалева // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет конф., м. Харків 17-18 лист. 2018 р. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - С. 287-294.
Короткий огляд (реферат): Исследование объясняется объективной необходимостью повышения уровня конкурентоспособности отечественного товаропроизводителя на мировых рынках, определение базовых маркетинговых стратегий национальных экспортеров, разработки маркетингового инструментария, которые формируются на основе маркетинговых исследованиях и направлены на формирование новой рыночного поведения предприятия в сфере внешнеэкономической деятельности. Определена необходимость маркетинговых исследований и принцип подбора стратегии исследования и позиционирование предприятия, ведь собранная по информация в результате даст возможность составить портрет потребителя и провести анализ рынка. А используя маркетинговые исследования можно сэкономите свое время и деньги, минимизировать риски. Дослідження пояснюється об’єктивною необхідністю підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника на світових ринках, визначення базових маркетингових стратегій національних експортерів, розробки маркетингового інструментарію, котрі формуються на основі маркетингових дослідженнях та спрямовані на формування нової ринкової поведінки підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Визначено необхідність маркетингових досліджень та принцип підбору стратегії дослідження та позиціонування підприємства, адже зібрана по інформація в результаті дасть можливість скласти портрет споживача і провести аналіз ринку. А використовуючи маркетингові дослідження можна заощадите свій час і гроші, мінімізувати ризики. The study is explained by the objective necessity of increasing the competitiveness of the domestic commodity producer in the world markets, the definition of the basic marketing strategies of national exporters, the development of marketing tools, which are formed on the basis of market research and aimed at shaping the new market behavior of the enterprise in the field of foreign economic activity. The necessity of marketing researches and the principle of research strategy selection and positioning of the enterprise are determined, because the information gathered as a result will give an opportunity to draw a portrait of the consumer and conduct a market analysis. And using marketing research can save time and money, minimize risks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20690
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.