Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20693
Назва: Instagram как новый инструмент в интернет-маркетинге
Інші назви: Instagram як новий інструмент в інтернет-маркетингу
Instagram app as a new tool in internet-marketing
Автори: Астахова И. Э.
Стоенко Е. М.
Астахова І. Е.
Стоєнко Є. М.
Astakhova I. E.
Stoienko E. M.
Теми: маркетинг
интернет-маркетинг
Инстаграм
информация
информационные технологии
інтернет-маркетинг
Інстаграм
інформація
інформаційні технології
marketing
internet-marketing
Instagram
information
information technologies
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Астахова И. Э. Instagram как новый инструмент в интернет-маркетинге / И. Э. Астахова, Е. М. Стоенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 15-16 лист. 2018 р. – Х.: ХНЕУ ім. С.Кузнеця, 2018. - С. 98-101.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено социальную платформу Инстаграм как инструмент для взаимодействия с населением, популяризации нововведений в государстве, который способствует продвижению продукта в сети Интернет. Розглянуто соціальну платформу Інстаграм як інструмент для взаємодії з населенням, популяризації нововведень в державі, який сприяє просуванню продукту в мережі Інтернет. Considered a social network Instagram as an tool for interaction with population, popularization of innovation in the government which contributes the promotion of the product on the Internet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20693
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астахова, Стоєнко- Instagram.pdf473,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.