Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20699
Назва: Формування конкурентної моделі управління брендами
Інші назви: Формирование конкурентной модели управления брендами
Forming a competitive brand management model
Автори: Зубко Д. О.
Зубко Д. А.
Zubko D.
Теми: бренд
управління брендами
конкуренція
конкурента модель
управление брендами
конкуренция
конкурентная модель
brand
brand management
competition
competitive model
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Зубко Д. О. Формування конкурентної моделі управління брендами / Д. О. Зубко // Фінансові механізми сталого розвитку України: матер. I міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.]; Харківський держ. ун-т харч. та торг. – Х.: Вид-во Іванченка І. С., 2018. - С. 285-288.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах господарювання, конкуренція серед виробників задає нові темпи до розвитку маркетингової діяльності, створення брендів на підприємстві все більш гарантує сталий розвиток. Бренд на сьогоднішній день є один з найефективніших маркетингових інструментів. Враховуючи те, що на ринку с кожним роком зростають пропозиції товарів з різноманітними торговельними марками, розробляти аутентичні особливості товарів стає не достатнім, та все більше уваги приділяється шляхам рекламування та зацікавленості споживачів до подальшої купівлі. Як наслідок, тенденції зумовили впроваджувати нові підходи до системи управління брендами. В современных условиях хозяйствования, конкуренция среди производителей задает новые темпы к развитию маркетинговой деятельности, создание брендов на предприятии все более гарантирует устойчивое развитие. Бренд на сегодняшний день является одним из самых эффективных маркетинговых инструментов. Учитывая, что на рынке с каждым годом растут предложения товаров с различными торговыми марками, разрабатывать аутентичные особенности товаров становится недостаточным, и все больше внимания уделяется путям рекламы и заинтересованности потребителей к дальнейшей покупки. Как следствие, тенденции обусловили внедрять новые подходы к системе управления брендами. In today's business environment, competition among manufacturers puts new pace on the development of marketing activities, creating brands at the enterprise increasingly guarantees sustainable development. Today's brand is one of the most effective marketing tools. Taking into account that in the market every year the supply of goods with different brands grows, the development of authentic features of the goods becomes inadequate, and more attention is paid to the ways of advertising and the interest of consumers to further purchase. As a consequence, trends have led to the introduction of new approaches to the brand management system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20699
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези ХДУХТ 2018.pdf945,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.