Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20829
Назва: Case study: розробка концепції корпоративного web-порталу банку «Сredit Аgricole»
Інші назви: Case study: разработка концепции корпоративного web-портала банка «Credit Agricole»
Case study: development of the concept of corporate web-site of the bank «Credit Agricole»
Автори: Золотарьова І. О.
Плеханова Г. О.
Плоха О. Б.
Золотарева И. А.
Плеханова А. О.
Плохая Е. Б.
Zolotaryova I. O.
Plekhanova G. O.
Plokha O. B.
Теми: веб портал
вимоги
діаграма варіантів використання
дійові особи
макет
корпоративний портал
інтерфейс
веб портал
требования
диаграмма вариантов использования
действующие лица
макет
корпоративный портал
интерфейс
web portal
requirements
use case diagram
actors
mockup
corporate portal
interface
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Золотарьова І. О. Case study: розробка концепції корпоративного web-порталу банку «Сredit Аgricole» / І. О. Золотарьова, Г. О. Плеханова, О. Б. Плоха // Вісник національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналіз, управління та інформаційні технології. – 2018. – № 22 (1298). – С. 45 – 52.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються підходи до розробки концепції корпоративного веб порталу міжнародного банку. Подані характеристики корпоративного інформаційного порталу в різних аспектах його функціонування як системи. Проведено аналіз характеристик корпоративного інформаційного порталу. Проаналізовано призначення порталу. Розроблені вимоги, діаграма варіантів використання, макети порталу. Виділені основні групи користувачів корпоративного інформаційного проталу. Застосовані UML діаграми варіантів використання для опису користувачів та зв’язків між ними. Розглянуто крос-платформний сервіс Figma для дизайнерів, який дозволяє декільком людям в режимі реального часу працювати над одним і тим же проектом. Рассматриваются подходы к разработке концепции корпоративного веб портала международного банка. Представленные характеристики корпоративного информационного портала в различных аспектах его функционирования как системы. Проведен анализ характеристик корпоративного информационного портала. Проанализировано назначения портала. Разработанны требования, диаграмма вариантов использования, макеты портала. Выделены основные группы пользователей корпоративного информационный портал. Применены UML диаграммы вариантов использования для описания пользователей и связей между ними. Рассмотрены кросс-платформенный сервис Figma для дизайнеров, который позволяет нескольким людям в режиме реального времени работать над одним и тем же проектом. Approaches to the development of the concept of a corporate web portal of an international bank are considered. The characteristics of the corporate information portal in various aspects of its functioning as a system are described. The three main functional layers in the typical corporate portal are highlighted. Conceptual requirements to the corporate information portal are considered. The analysis of the characteristics of the corporate information portal is carried out. The purpose of the portal is analyzed. Requirements, a diagram of use cases, portal mockups are developed. UML diagrams of use cases are used to describe portal users and the relationships between them. For each use case scenario, it describes its implementation, a brief description, preconditions, the main stream of events, an alternate flow of events, post-conditions. Cross-platform service Figma for designers, which allows several people in real time to work on the same project, is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20829
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Золотарьова_Плеханова_Плоха.pdf417,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.