Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак Е. О.-
dc.contributor.authorАхмедова Е. О.-
dc.date.accessioned2019-04-10T08:45:13Z-
dc.date.available2019-04-10T08:45:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтрижак Е.О., Ахмедова Е.О. Особенности проведения рекламной кампании в туристической сфере // Туризм и гостеприимство. – 2018. - № 2. – С. 31-40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20840-
dc.description.abstractУ статті отримали подальший розвиток науково-методичні підходи щодо розробки рекламної кампанії туристичної фірми. Обґрунтовано, що розвиток туристичної сфери певною мірою пов'язаний з використанням маркетингових каналів комунікації, зокрема, реклами. На основі аналізу і узагальнення літератури виділені переваги та недоліки засобів поширення реклами в туризмі. Авторами також запропонована покрокова деталізація процесу проведення рекламної кампанії підприємства туристичної сфери. Scientific and methodological approaches to developing an advertising campaign for a travel company were developed in the article. It is proved that the development of the tourist sector has relationship with the use of marketing communication channels, such as advertising. Advantages and disadvantages of advertising media in tourism are highlighted based on the analysis and synthesis of literature. Stepwise refinement of the process of the advertising campaign the company tourism sector as proposed by the authors. В статье получили дальнейшее развитие научно-методические подходы разработки рекламной кампании туристической фирмы. Обосновано, что развитие туристической сферы в определённой степени связано с использованием маркетинговых каналов коммуникации, в частности, рекламы. На основе анализа и обобщения литературы выделены преимущества и недостатки средств распространения рекламы в туризме. Авторами также предложена пошаговая детализация процесса проведения рекламной кампании предприятия туристической сферы.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.subjectтуристична фірмаru_RU
dc.subjectadvertising campaignru_RU
dc.subjecttravel companyru_RU
dc.subjectрекламная кампанияru_RU
dc.subjectтуристическая фирмаru_RU
dc.titleОсобенности проведения рекламной кампании в туристической сфереru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрижак_Ахмедова_2018.pdf928,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.