Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21021
Название: Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією
Авторы: Птащенко О. В.
Ключевые слова: hi-tech-маркетинг
міжнародний маркетинг
міжнародний маркетинг високих технологій
розвиток маркетингу
глобалізація
міжнародна інтеграція
економічна інтеграція
високотехнологічні продукти
ринок високих технологій
міжнародний ринок
глобальний міжнародний простір
високотехнологічні підприємства
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design». СЕРІЯ «ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ». – Київ, КНУТД, 2018. - № 3 (122). – С. 68-78.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високотехнологічного підприємництва. Особливості міжнародного маркетингу визначаються специфікою зовнішнього середовища, в умовах якої він реалізується. Перш за все необхідно враховувати ставлення національного уряду до зовнішньоекономічної діяльності. Воно може створювати сприятливі умови для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. І навпаки, уряд може бути незацікавленим у виході окремих своїх фірм на зовнішній ринок, може створити всілякі перешкоди на цьому шляху. Доведено необхідність та доцільність використання основних особливостей hi-tech-маркетингу для підприємств високотехнологічної галузі. Зазначимо, що практика маркетингу, адаптована для звичайних товарів і послуг виявилася не ефективною в сфері високих технологій і на міжнародному рівні, що зумовило необхідність проведення досліджень з розробки маркетингових концепцій і інструментів, які можна застосувати для особливої категорії товару – категорії hi-tech. Саме тому можливо стверджувати, що маркетинг високотехнологічних продуктів є специфічним. Формування споживчого сприйняття, створення стійкої конкурентної переваги, розробка моделей просування, розвиток інфраструктури і дилерської мережі - перераховані області традиційного маркетингу змінюють зміст, як тільки сферою їх застосування стає ринок високих технологій. Виявлено основні закономірності впливу інтеграції та глобалізації на становлення міжнародного маркетингу високих технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21021
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Вісник.pdf5,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.