Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21021
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2019-05-08T12:00:45Z-
dc.date.available2019-05-08T12:00:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design». СЕРІЯ «ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ». – Київ, КНУТД, 2018. - № 3 (122). – С. 68-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21021-
dc.description.abstractВ статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високотехнологічного підприємництва. Особливості міжнародного маркетингу визначаються специфікою зовнішнього середовища, в умовах якої він реалізується. Перш за все необхідно враховувати ставлення національного уряду до зовнішньоекономічної діяльності. Воно може створювати сприятливі умови для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. І навпаки, уряд може бути незацікавленим у виході окремих своїх фірм на зовнішній ринок, може створити всілякі перешкоди на цьому шляху. Доведено необхідність та доцільність використання основних особливостей hi-tech-маркетингу для підприємств високотехнологічної галузі. Зазначимо, що практика маркетингу, адаптована для звичайних товарів і послуг виявилася не ефективною в сфері високих технологій і на міжнародному рівні, що зумовило необхідність проведення досліджень з розробки маркетингових концепцій і інструментів, які можна застосувати для особливої категорії товару – категорії hi-tech. Саме тому можливо стверджувати, що маркетинг високотехнологічних продуктів є специфічним. Формування споживчого сприйняття, створення стійкої конкурентної переваги, розробка моделей просування, розвиток інфраструктури і дилерської мережі - перераховані області традиційного маркетингу змінюють зміст, як тільки сферою їх застосування стає ринок високих технологій. Виявлено основні закономірності впливу інтеграції та глобалізації на становлення міжнародного маркетингу високих технологій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjecthi-tech-маркетингru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійru_RU
dc.subjectрозвиток маркетингуru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectміжнародна інтеграціяru_RU
dc.subjectекономічна інтеграціяru_RU
dc.subjectвисокотехнологічні продуктиru_RU
dc.subjectринок високих технологійru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.subjectглобальний міжнародний простірru_RU
dc.subjectвисокотехнологічні підприємстваru_RU
dc.titleМіжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацієюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_Вісник.pdf5,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.