Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21021
Title: Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією
Authors: Птащенко О. В.
Keywords: hi-tech-маркетинг
міжнародний маркетинг
міжнародний маркетинг високих технологій
розвиток маркетингу
глобалізація
міжнародна інтеграція
економічна інтеграція
високотехнологічні продукти
ринок високих технологій
міжнародний ринок
глобальний міжнародний простір
високотехнологічні підприємства
Issue Date: 2018
Citation: Птащенко О. В. Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацією / О. В. Птащенко // Науковий фаховий журнал «Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design». СЕРІЯ «ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ». – Київ, КНУТД, 2018. - № 3 (122). – С. 68-78.
Abstract: В статті розглянуті основні тенденції розвитку міжнародного маркетингу у сфері високотехнологічного підприємництва. Особливості міжнародного маркетингу визначаються специфікою зовнішнього середовища, в умовах якої він реалізується. Перш за все необхідно враховувати ставлення національного уряду до зовнішньоекономічної діяльності. Воно може створювати сприятливі умови для здійснення зовнішньоекономічної діяльності. І навпаки, уряд може бути незацікавленим у виході окремих своїх фірм на зовнішній ринок, може створити всілякі перешкоди на цьому шляху. Доведено необхідність та доцільність використання основних особливостей hi-tech-маркетингу для підприємств високотехнологічної галузі. Зазначимо, що практика маркетингу, адаптована для звичайних товарів і послуг виявилася не ефективною в сфері високих технологій і на міжнародному рівні, що зумовило необхідність проведення досліджень з розробки маркетингових концепцій і інструментів, які можна застосувати для особливої категорії товару – категорії hi-tech. Саме тому можливо стверджувати, що маркетинг високотехнологічних продуктів є специфічним. Формування споживчого сприйняття, створення стійкої конкурентної переваги, розробка моделей просування, розвиток інфраструктури і дилерської мережі - перераховані області традиційного маркетингу змінюють зміст, як тільки сферою їх застосування стає ринок високих технологій. Виявлено основні закономірності впливу інтеграції та глобалізації на становлення міжнародного маркетингу високих технологій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21021
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Птащенко_Вісник.pdf5,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.