Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21342
Название: Звіт кафедри інформаційних систем про науково-дослідну роботу сучасні методи та засоби аналізу та розвитку інформаційних систем. Звіт про НДР
Другие названия: The report of the department of information systems on research work modern methods and tools for the analysis and development of information systems.
Ключевые слова: чат-боти
агенти
повідомлення
база знань
експертна система
chat-bots
agents
message
knowledge base
expert system
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Звіт кафедри інформаційних систем про науково-дослідну роботу сучасні методи та засоби аналізу та розвитку інформаційних систем. Звіт про НДР : 132 с., 19 рис., 29 табл., 1 додаток, 74 джерело.
Краткий осмотр (реферат): Отримані оцінки є досить загальними і залежать як від ступеня нестаціонарності об'єкту, так і від статистичних характеристик перешкод. Крім того, визначені вирази для оптимальних значень параметрів алгоритмів, що забезпечують їх максимальну швидкість збіжності. У зв’язку з тим, що дані вирази містять ряд невідомих параметрів (помилка оцінювання , ступінь нестаціонарності об'єкту ), для їх практичного застосування слід скористатися будь-якою рекурентною процедурою оцінювання цих параметрів і використовувати одержувані оцінки для уточнення параметрів, які входять в алгоритми. У проведеному дослідженні виконана інтегрування чат-бота @ribs_karkas_bot з експертною системою для організації консультування в режимі онлайн. Дано опис архітектури і реалізація імплементації чат-бота месенджера TELEGRAM в експертну систему на базі системи "КАРКАС" - інструментальний засіб для побудови моделей баз знань. Розглянуто структуру взаємодії чат-бота і агентів експертної системи в онлайн режимі. Наведено приклад онлайн консультації експертної системи в медичній предметної області. The obtained estimates are quite general and depend on both the degree of non-stationary object and the statistical characteristics of the obstacles. In addition, defined expressions for optimal values of algorithm parameters, which ensure their maximum convergence rate. Due to the fact that these expressions contain a number of unknown parameters (evaluation error, degree of nonstationarity of the object), for their practical application, it is necessary to use any recurring procedure for evaluating these parameters and use the obtained estimates to clarify the parameters included in algorithms. The research carried out integration of the chat bot @ribs_karkas_bot with an expert system for online counseling. The description of the architecture and realization of the implementation of the chat-messenger TELEGRAM in the expert system based on the system "KARKAS" - an instrumental tool for building models of knowledge bases. The structure of interaction of chat-bot and expert system agents in the online mode is considered. An example of online expert system consultation in the medical domain is given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21342
Располагается в коллекциях:Робочі звіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019_Каф_ИС__реферат_отчета.pdf351,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.