Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21459
Title: Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Other Titles: Экономика предприятия: методические рекомендации к выполнению курсовой работы для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Economics of the Enterprise: guidelines for completing a term paper for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Authors: Орлов П. А.
Рожко В. І.
Щетинін В. М.
Орлов П. А.
Рожко В. И.
Щетинин В. М.
Orlov P.
Rozhko V.
Shchetinin V.
Keywords: економіка
маркетинг
підприємство
конкурентоспроможність
витрати
собівартість
калькуляція
процесний підхід
кошторис
экономика
маркетинг
предприятие
конкурентоспособность
расходы
себестоимость
калькуляция
процессный подход
смета
economy
marketing
enterprise
competitiveness
costs
cost estimation
process approach
cost estimate
Issue Date: 2019
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс / укл. П.А. Орлов, В.І. Рожко, В.М. Щетинін; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (786 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 48 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано рекомендації до виконання курсової роботи, яка є формою самостійної дослідної роботи студентів, із метою поглиблення, систематизації та закріплення теоретичних знань і практичних навичок, отриманих протягом вивчення навчальної дисципліни. Наведено вихідні дані для розрахунків, нормативні значення показників, формули, які слід використати. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. Даны рекомендации к выполнению курсовой работы, которая является формой самостоятельной исследовательской работой студентов, с целью углубления, систематизации и закрепления теоретических знаний и практических навыков, полученных при изучении учебной дисциплины. Приведены исходные данные для расчетов, нормативные значения показателей, формулы, которые следует использовать. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня. The guidelines for completing a term paper which is a form of independent research work of students are presented in order to deepen, systematize and consolidate the theoretical knowledge and practical skills acquired during the study of the academic discipline. The initial data for calculations, normative values of indicators, formulas to be used are given. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21459
Appears in Collections:Методичні матеріали (ЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019-73-ЕВ Орлов П А, Рожко В И, Щенитин В М.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.