Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21501
Назва: Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі
Інші назви: Искусственный интеллект в маркетинговой деятельности предприятий торговли
Artificial intelligence in marketing activities of trade enterprises
Автори: Проскурніна Н. В.
Доброскок Ю. Б.
Проскурнина Н. В.
Proskurnina N. V.
Dobroskok Y. B.
Теми: штучний інтелект
чат-боти
маркетинг
збут
торгівля
искусственный интеллект
чат боты
сбыт
торговля
artificial intelligence
chat boots artificial intelligence
chat boots
marketing
sales
trade
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі / Н. В. Проскурніна, Ю. Б. Доброскок // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : міжнар. науково-практ. конф., 30–31 трав. 2019 р. : тези допов. - Х., 2019. – С. 254-255.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що однією з найбільших і важливих тенденцій в сучасному бізнесі є стійке зростання штучного інтелекту. Вивчено, що чат-боти роблять процес автоматизації відповідей на типові запитання потенційних покупців ще простіше, надаючи їм можливість шукати продукт або послугу, яку вони шукають. Обґрунтовані інструменти цифрового маркетингу які можуть значно підвищити ефективність своїх кампаній і рентабельність інвестицій, і все це може бути досягнуто практично без додаткових зусиль з боку маркетолога. Доказано, что одной из самых больших и важных тенденций в современном бизнесе является устойчивый рост искусственного интеллекта. Изучено, что чат-боты делают процесс автоматизации ответов на часто задаваемые вопросы потенциальных покупателей еще проще, предоставляя им возможность искать продукт или услугу, которую они ищут. Обоснованные инструменты цифрового маркетинга, которые могут значительно повысить эффективность своих кампаний и рентабельность инвестиций, и все это может быть достигнуто практически без дополнительных усилий со стороны маркетолога. It is proved that one of the biggest and most important trends in modern business is the steady growth of artificial intelligence. It is learned that chat bots make it even easier to automate replies to typical questions for potential buyers, enabling them to search for the product or service they are looking for. Justified digital marketing tools that can greatly improve the effectiveness of their campaigns and the return on investment, and all this can be achieved practically without the additional efforts of the marketer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21501
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CED-2019.pdf519,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.