Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21516
Title: Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетинге
Other Titles: Інстаграм як новий інструмент в інтернет-маркетингу
Instagram app as a new tool in internet-marketing
Authors: Астахова И. Э.
Стоенко Е. М.
Астахова І. Е.
Стоєнко Є. М.
Astakhova I. E.
Stoienko E. M.
Keywords: маркетинг
интернет-маркетинг
Инстаграм
информация
информационные технологии
інтернет-маркетинг
Інстаграм
інфформація
інформаційні технології
marketing
internet-marketing
Instagram
information
information technologies
Issue Date: 2018
Citation: Астахова И. Э. Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетинге / И. Э. Астахова, Е. М. Стоенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 15-16 лист. 2018 р. : тези допов. – Х.: ХНЕУ ім. С.Кузнеця, 2018. - С. 98-101.
Abstract: Рассмотрено социальную платформу Инстаграм как инструмент для взаимодействия с населением, популяризации нововведений в государстве, который способствует продвижению продукта в сети Интернет. Розглянуто соціальну платформу Інстаграм як інструмент для взаємодії з населенням, популяризації нововведень в державі, який сприяє просуванню продукту в мережі Інтернет. Considered a social network Instagram as an tool for interaction with population, popularization of innovation in the government which contributes the promotion of the product on the Internet.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21516
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Астахова, Стоєнко- Instagram.pdf473,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.