Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21543
Назва: Особливості здійснення реінжинірингу бізнес-процесів у міжнародних компаніях
Інші назви: Особенности осуществления реинжиниринга бизнес-процессов в международных компаниях
Features of reengineering business processes in international companies
Автори: Козуб В. О.
Величко К. Ю.
Козуб В. А.
Величко Е. Ю.
Kozub V. O.
Velychko K. Y.
Теми: міжнародна компанія
інформаційні технології
бізнес-процеси
реінжиніринг
международная компания
информационные технологии
бизнес-процессы
реинжиниринг
international company
information technologies
business processes
reengineering
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Особливості здійснення реінжинірингу бізнес-процесів у міжнародних компаніях / В. О. Козуб, К. Ю. Величко // Економічний розвиток і спадщина Семена кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 75-76.
Короткий огляд (реферат): Відзначено, що в процесі вирішенні завдань функціонування та розвитку міжнародних компаній необхідно удосконалювати вже існуючі бізнес-процеси із застосуванням інформаційних технологій. Під реінжинірингом запропоновано розуміти радикальну перебудову бізнес-процесів з метою покращення таких складових, як якість, вартість, рівень сервісу, швидкість функціонування, фінанси, маркетинг, побудова інформаційних систем для досягнення стрімкого покращення діяльності міжнародної компанії. Проаналізовано зарубіжний досвід застосування реінжинірингу у міжнародних компаніях. Визначено перелік найбільш розповсюджених помилок, які спроможні призвести до невдалого реінжинірингу. Отмечено, что в процессе решения задач функционирования и развития международных компаний необходимо совершенствовать уже существующие бизнес-процессы с применением информационных технологий. Под реинжинирингом предложено понимать радикальную перестройку бизнес-процессов с целью улучшения таких составляющих, как качество, стоимость, уровень сервиса, скорость функционирования, финансы, маркетинг, построение информационных систем для достижения стремительного улучшения деятельности международной компании. Проанализирован зарубежный опыт применения реинжиниринга в международных компаниях. Определен перечень наиболее распространенных ошибок, которые способны привести к неудачному реинжинирингу. It is noted that in the process of solving tasks of functioning and development of international companies it is necessary to improve already existing business processes with the use of information technologies. Under the reengineering, it is proposed to understand the radical reorganization of business processes in order to improve such components as quality, cost, level of service, speed of operation, finance, marketing, construction of information systems to achieve rapid improvement of the international company. The foreign experience of using reengineering in international companies has been analyzed. The list of the most common mistakes that can lead to unsuccessful reengineering is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21543
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.