Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21585
Название: Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємств
Авторы: Куценко К. І.
Ключевые слова: інформація
інформаційні технології
маркетинг
маркетингові діяльність
підприємство
промислове підприємство
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Куценко К. І. Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємств / К. І. Куценко // Інформаційна безпека та інформаційні технології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квіт. 2019 р. : тези допов. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 55.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми адаптації і функціонування маркетингу в ринкових відносинах. Проаналізовано існуючі методи застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності промислових підприємств. Уточнено роль інформаційних технологій в маркетинговій діяльності та їх впливу на ефективність ведення господарської діяльності промислових підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21585
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези - Куценко К. І..pdf192,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.