Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21585
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКуценко К. І.-
dc.date.accessioned2019-09-18T11:31:42Z-
dc.date.available2019-09-18T11:31:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКуценко К. І. Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємств / К. І. Куценко // Інформаційна безпека та інформаційні технології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квіт. 2019 р. : тези допов. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 55.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21585-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми адаптації і функціонування маркетингу в ринкових відносинах. Проаналізовано існуючі методи застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності промислових підприємств. Уточнено роль інформаційних технологій в маркетинговій діяльності та їх впливу на ефективність ведення господарської діяльності промислових підприємств.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові діяльністьru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectпромислове підприємствоru_RU
dc.titleІнформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези - Куценко К. І..pdf192,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.