Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21585
Назва: Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємств
Автори: Куценко К. І.
Теми: інформація
інформаційні технології
маркетинг
маркетингові діяльність
підприємство
промислове підприємство
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Куценко К. І. Інформаційні технології в маркетинговій діяльності промислових підприємств / К. І. Куценко // Інформаційна безпека та інформаційні технології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квіт. 2019 р. : тези допов. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 55.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми адаптації і функціонування маркетингу в ринкових відносинах. Проаналізовано існуючі методи застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності промислових підприємств. Уточнено роль інформаційних технологій в маркетинговій діяльності та їх впливу на ефективність ведення господарської діяльності промислових підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21585
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Куценко К. І..pdf192,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.