Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21586
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКуценко К. І.-
dc.date.accessioned2019-09-18T11:40:54Z-
dc.date.available2019-09-18T11:40:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКуценко К. І. Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки / К. І. Куценко // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 82-83.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21586-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми розвитку маркетингу в Україні та сучасний стан економіки і її вплив на господарську та маркетингову діяльність підприємств. Проаналізовано механізми адаптації маркетингової діяльності та його взаємозв’язок з економічним середовищем. Уточнено поняття «маркетинг» , його значення та змістовне наповнення для розвиту маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectтрансформаційна економікаru_RU
dc.titleПроблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економікиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези-Куценко 2.pdf195,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.