Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21586
Title: Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки
Authors: Куценко К. І.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
розвиток
трансформаційна економіка
Issue Date: 2019
Citation: Куценко К. І. Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки / К. І. Куценко // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 82-83.
Abstract: Розглянуто проблеми розвитку маркетингу в Україні та сучасний стан економіки і її вплив на господарську та маркетингову діяльність підприємств. Проаналізовано механізми адаптації маркетингової діяльності та його взаємозв’язок з економічним середовищем. Уточнено поняття «маркетинг» , його значення та змістовне наповнення для розвиту маркетингу в Україні за умов трансформаційної економіки.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21586
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези-Куценко 2.pdf195,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.