Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21599
Название: Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній
Авторы: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Ключевые слова: маркетингові технології
бренд
конкурентоспроможність експорту
конкурентні позиції
світовий ринок
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : міжнар. науково-практ. конф., 15 трав. 2019 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2019. – Ч. 2. – 286 с. – С. 97-98.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто традиційні та новітні маркетингові технологій, які застосовуються в процесі досягнення конкурентоспроможності експорту провідних світових компаній. Наведено особливості формування потужногой і позитивного бренду, як переваги в конкурентній боротьбі та становленні конкурентоспроможного експорту. Відзначено необхідність переходу до корпоративного маркетингу, який дає змогу збільшити прибутки, задовольнити потреби споживачів та інтереси стейкхолдерів у довгостроковій перспективі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21599
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf199,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.