Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21606
Title: Методичний аспект викладання для іноземних студентів
Other Titles: Методический аспект преподавания для иностранных студентов
Methodological aspect of teaching for foreign students
Authors: Шелкунова Н. Л.
Шелкунова Н. Л.
Shelkunova N. L.
Keywords: дисципліна «Економічна і соціальна географія світу»
методи викладання
методи інтерактивного навчання
аудіолінгвальний метод
кодисциплина «Экономическая и социальная география мира»мунікативний метод
методы преподавания
методы интерактивного обучения
аудиолингвальный метод
коммуникативный метод
discipline "Economic and social geography of the world"
methods of teaching
methods of interactive learning
audio-lingual method
communicative method
Issue Date: 2019
Citation: Шелкунова Н. Л. Методичний аспект викладання для іноземних студентів / Н. Л. Шелкунова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця» : тези доповідей. 30-31 травня 2019 р. – Харків : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 419- 420.
Abstract: Окреслено методичний аспект викладання для іноземних студентів дисципліни «Економічна і соціальна географія світу». Розглянуто методи навчання, які спрямовані на засвоєння максимального обсягу матеріалу за мінімальні терміни. Обґрунтовано, що оптимальними методами навчання можна вважати ті методи, які здатні об’єднати всі теоретично і практично апробовані методичні принципи. Определен методический аспект преподавания для иностранных студентов дисциплине «Экономическая и социальная география мира». Рассмотрены методы обучения, направленные на усвоение максимального объема материала за минимальные сроки. Обосновано, что оптимальными методами обучения можно считать те методы, которые способны объединить все теоретически и практически апробированные методические принципы. The methodical aspect of teaching for foreign students of the discipline "Economic and social geography of the world" is outlined. The methods of training aimed at assimilating the maximum amount of material in the minimal terms are considered. It is substantiated that the best methods of teaching can be considered those methods that can combine all theoretically and practically tested methodological principles.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21606
Appears in Collections:Статті (УМПІГ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.