Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21670
Title: Управління навчальним процесом: роль викладача у навчальній автономії
Authors: Чехратова О. А.
Keywords: навчальна автономія
рівні навчальної автономії
фасилітатор
консультант
наставник
ресурс
Issue Date: 2018
Citation: Чехратова О. А. Управління навчальним процесом: роль викладача у навчальній автономії / О. А. Чехратова // Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. «Педагогіка» № 5 (9), 2018. Електронне видання. Режим доступу: http://am.eor.by/index.php/gallery/128-vipusk-5-9-2018
Abstract: У процесі розвитку навчальної автономії гостро постає проблема ролі викладача на занятті та функції, які він повинен виконувати. У статті розглядаються різні підходи до трактування ролі та завдань викладача на занятті, а також взаємовідносини педагога зі студентами в умовах навчальної автономії. Аналізуються рівні навчальної автономії студентів, досліджується питання, що студент, на шляху досягнення рівня індивідуальної автономії, потребує помічника і наставника. Увага приділяється не тільки професійним, а й особистісним якостям педагога, який працює з тими, хто вивчає іноземну мову (особливо майбутніми вчителями) в умовах студентоцентрованого навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21670
Appears in Collections:Статті (ПІФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.