Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689
Назва: Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови
Автори: Черниш Л. М.
Теми: інтерактивні технології навчання
кооперативне навчання
мозковий штурм
круглий стіл
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Черниш Л. М Інтерактивні технології навчання як мотивація для вивчення іноземної мови / Л.М. Черниш // Тези доповідей міжуніверситетського наук.-практ. семінару «Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти» 16.04.2019 р. м.Харків: ХЮА – С. 179-183.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивацію до вивчення іноземної мови й обґрунтувує необхідність їх використання. Інтерактивне навчання дає змогу значно збільшити процес засвоєння матеріалу, оскільки впливає не лише на свідомість студентів, але й на дії, практику. Кооперативне навчання дає можливість вирішити відразу декілька завдань: розвиває комунікативні вміння й навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21689
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черныш статья 1.pdf589,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.